Pages

ANNIVERSARY

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, May 18, 2011

Percubaan membuat choc.macaroon..

Salam,aku nak cite kisah lucu aku membuat macaroon ni ha....Tengok youtube macam2 cara mat saleh tu ajor,aku duk salin dari satu ke satu resipi..tak kurang dengan tue,aku duk tgk lak resipi kt http://www.myresipi.com/ ...punya gigih aku nk buat macaroon ni kan...Bukan apa pun...saja teringin nk rasa ..sedap sangat ker? Nak beli takut tak makan ..sebab org kata manis sangat2....so aku buat keputusan tuk mencuba lah..

Setelah 30min.....


Macaroon ku jadi cm lempeng jerk...npe x da kaki....huh...menci lah....dalam 30biji yang aku buat...adalah 5biji jer yang elok..ahhahahha..
Keputusan atau ringkasan aku boleh tulis adalah.....macaroon ni terlalu manis....mr.husband makan 2 jerk....huhu....Inti macaroon ni korang blh buat sendir...terpulah lah nk buat cream sendri ker,ataupun amik jer la jem yan sapu kt roti tu ha....

2 comments:

  1. blh jdi x ni??kalo fara dh berjaya leh wat bisnes n pia nk order..hihi..nk slalu mbeli kt luar tu mahal laaa..fara jgn jual mahal² tau..hihi

    ReplyDelete
  2. heheheh...kena cuba dan cuba....heheheh...mmg mahal ....

    ReplyDelete