Pages

ANNIVERSARY

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, May 18, 2011

Muffin..oh Muffin

Salam semua....kali ni aku nk update pasal muffin yang ditempah oleh sahabat lama ku masa belajo kt uitm dlu...hurm....dia tempah 100biji muffin tuk door gift masa kenduri kawin kt umh dia nanti...ups...bukan dia yang kawin...adik lelaki dia yang kawin...Dia aku pun tak tau la bila nk kawin..tunggu aku beranak 5 agaknyer...
Hurm...perisa cup cake ni chocolate chip dan vanila....So kepada sesiapa yang berminat nk tempah muffin cm ni dijadikan door gift ker....boleh la tempah dengan saya yerk....heheheheh....Hurm...yer la..bukan apa pun....saja-saja jadikn hobi...mana tau leh kaya dengan business aku ni..Sekarang ni duit RM100 macam Rm10 jer nilainyer...so tuk tambah pendapatan keluarga apa salahnyer aku cube-cube buat benda yang aku minat..Aku rasa aku ni bukan jenis org yang boleh duk keje makan gaji jerk...Sebab aku tak suka org mengarah-arah...Kalu nk minta tolong ..ckp elok-elok...kan bagus...Betul tak kawan-kawan?


eh...dh agak melalut ni...kita layan gambo lah yerk...





No comments:

Post a Comment