Pages

ANNIVERSARY

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, May 26, 2011

Danish birthday

Salam,kali ni aku nk hapdate pasal birthday cup cake yang kakak aku order nk bagi pada kawan baik dia sempena menyambut hari kelahirannya yang ke 4. Aku tak der idea sebenarnyer...sebab dia minat Power Ranges (betul ker eje aku pun x bpe pasti sb ak x tgk) ..tapi malas nk buat patung tue...susah beb...lagi pun kakak aku  bagi saja-saja jerk...lagi pun dia dh ada kek tuk dipotong..Ni sebagai hadiah jer lah...

Buat cup cake yang ni agak mencabar skit...sebab si hazique tu time-time ni pulak tak nak ngn org lain kecuali mummy dia ni ha..adoi....pas dia tdo baru aku dapat buat semua ni...sepantas kilat...capai mana yang ada je lah ...malas nk buat guna fondant..Budak-budak bukan pndai mkn fondant pun...Buat rugi jerk...
Ni la hasilnyer...




dan sedang aku leka buat semua ni...dengar suara hazique yang duk tengok Baby Tv tu sayup-sayup jer..rupanyer..dia dah gulungkn diri dia dengan tilam ni. dah macam kepongpong rama-rama tu ha...kelam kabut aku cari ruang tu dia bernafas...keluarkn kepala dia...adoi...aku pusing tak sampai 5minit pun...huh...bahaya tul...



adoi....awak sungguh lasak.....

No comments:

Post a Comment