Pages

ANNIVERSARY

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, May 15, 2011

Cup Cake lagi....

Salam semua,setelah bertungkus lumus minggu lepas membuat cup cake, akhirnye ari ni dapat gak lah aku menghapdate pasal cup cake yang aku buat tuk anak kepada kawan aku ni. Hurm...Sory la kepada sesiapa yang menjadi follower saya untuk kedua-dua blog saya...anda akn membaca entry yang sama pasal cup cake yang sama...Bukan apa,tak semua org ada link my personal blog nie..hanya anda-anda jer org yang bertuah...huh..bagus sangat ker blog ko ni nyah????heheheh...tak der lah...blog Mommy chup cake tu tuk business kan..pas tu tak tulis panjang-panjang pun kan citenyer...Kt sini lebih panjang dan terperinci lah...Tapi tu pun kalo u all rajin nk baca...Ok,berbalik pada cite cup cake yang aku buat kali ni...sebenarnyer dia nk ada guitar dan skate board,atas cup cake tue...alamak...aku ni mmg jahil la nk buat guitar bagai ni...so terpaksalah minta tolong mr.google....akhirnyer jadilah cm ni...pasal skate board tu pun aku main hentam jerk..asal ada roda cukup..ahahhahaha...aku ni bukan le pandai nk melukis2 bagai kt skate tue ha....
Diharap kak hanie dan ank nyer nuyot bintang berpuas hati lah dengan cup cake yang aku sempat buat ni...huhu....start buat cup cake ni kul 9pm siap kul 3am...huh..sungguh letih.....


~bengang tul ..bila dh keras tali guitar tu leh lah bercantum antara satu sama lain...dh le tak tegak jadinyer~








dan.....mummy terpaksa letak hazique dlm baby coat supaya boleh main sendiri while mummy bz membaking ....

No comments:

Post a Comment