Pages

ANNIVERSARY

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, May 3, 2011

Cup Cake lagi.....

Salam, sebenarnyer cup cake ni lama dh aku buat...tapi cume asyik lupa nk post jer kt sini...hurm..maklumlah....bz sekarang ni...mana dengan kerjaya lagi...dengan life lagi....ank sakit jer lately ni..hurm...dugaan2...

Oklah..sambung semula pasal cup cake ni..Ditempah oleh kawan kakak aku, Kak Ros tuk suami dia..Hurm...tema yang diminta hijau...aku pikir punya pikir...nk buat per erk..tuk lelaki la kata kan...kang klu buat bunga kang tak sesuai lak..last-last ni lah hasilnyer...huhu...





p/s: time  kasih tu mr.hubby lah..sebab klu dia tak ada...aku mana tau nk buat padang bola nie ha...apa yang ada pun aku tak tau...ikutkn aku letak je semua org...ahahahahahah....

2 comments:

  1. ha..yg ni menarik..ade bolasepak! hihi...nt klu ade rezki,sy mau tempah base warna merah, lps tu ade bola, just like this..den ade logo MU..hihi...(pia bc comment ni, sy just "lalalalala...")

    ReplyDelete