Pages

ANNIVERSARY

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, January 13, 2010

Sepi....


Salam kembali...aku rasa...lama sangat dh aku menyepi kn diri....bukan apa...lately ni aku x sihat..demam dh hampir sebulan dh ni..tak baik2..aku pun heran lah...ubat dh sepelastik dh ...2 klinik aku dh pergi...tapi kesan nyer still sama...kenapa erk...hm...
Lagi satu reason aku x update blog ni sbnyer ialah office aku dh blog lak ...bukak n baca blog jer boleh...update tak boleh...aduyai...lagi la tertekan aku...Maklumlah...dlu ..xtvt aku ialah ari2 duk merapu dlm blog..klu x da cite pun aku merapu gak..tapi ni...dh xleh nk merapu ..aku pun dh jadi buntu dah..nk tgu balik umh..ade ker masa aku update..jgn harap...aku dh melepek..dgn kepala letak tuala basah...sampai kepagi...tu la rutin harian aku dh semenjak sebulan ni...Aku tak tau mana silapnyer...hm...mlm ni klu makin truk...terpaksalah aku gagahkn diri kehospital...hm..aku bukan suka pun p hospital..yela...kang klu kena tahan wad ker...aduh..nti MC lagi...susah la...aku x nk la kena chop kt opis ni budak baru yg suka mc...dh le kontrak jer...tpi tula..nk buat cm ner klu dh sakit..
To all my dearest fren...plz pray for me okeyzzz.....

No comments:

Post a Comment