Pages

ANNIVERSARY

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, January 24, 2010

horey....leh g shopping...

Hari ni ada jamuan makan bagi unit aku...Unit Pentadbiran....Biasalah..tiap2 bulan mmg ada perjumpaan bulanan lah kiranye...aktiviti yg selalunyer ada masa ni ialah upacara potong kek bagi birthday of the monthlah....heheh...kebetulan bulan ni adalah birthday aku..so dengan bangganya aku keluar ke depan tuk potong kek....Rupenyer...big bos kita org pun lahir bulan Januari gak..hehe...
Apa kaitan ngn voucher yg diatas tue...gini kisahnyer...aku kan ari tu kawin tahun lepas tak dpat hadiah pun lagi...heheh...so unit pentadbiran dengan murah hatinyer memberi aku voucher jusco bernilai RM100 (5keping voucher RM20)huhu...alhamdulillah...rezeki ...rezeki....so ...dlm kepala otak aku ni..dah terpikir macam2 benda yg hendak dibeli...huhu.....balik ni harus aku singgah ke jusco maluri dulu ni..baru sampai ke rumah..jeng jeng jeng...

No comments:

Post a Comment