Pages

ANNIVERSARY

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, January 17, 2010

Selesai...

Seperti yang dijanjikan ...aku pergi ke darus syiffa ari semalam...tapi agak lambat lah..sebab Mr.Hubby agak susah nk bangun...Kami tibe di darus syiffa pukul 1pm. Walaupun aku dh pernah pergi dulu..tapi aku tetap tak igt jalan nyer...Nasib la ada GPS Garmin kt hp Mr.Hubby yg di download secara haram ...hehehe.. yang penting free...Tapi Garmin ni...satu jer kekurangang dia...dia suka tunjuk jalan dalam...(jalan lama) bukan highway..tapi klu GPS Nokia mmg best lah..tapi setiap bulan kena bayar RM38 klu x silap aku lah...bukan kita selalu nk pergi tempat2 yg kita tak tau pun..rasa cam rugi jer pulak...eh..lari tajuk lak dh ...

Ok-ok..bersambung kisah di darus syiffa tue...aku nyer no.ialah 141..aku tgk kt buku tue..nama yg belum dipanggil sorg jerk...pas tu ..aku pun duduk la kat satu penjuru tue...pas tu agak dh lama ..ada org baru datang ...terus dipanggil..so aku pandang cm agak x puas hati lah..tapi aku sabar..yela....setiap org kena tulis sakit dia ape..cm kakak ni..dia sakit personal..so mungkin ustaz yg tu dh available..so dia p dlu lah...tetibe ada sorg ustazah tnye kt kita org ..."u all ni dh sudah kan?" pas tu kita org ckp belum...dia terkejut...upenyer ...ada ustaz yg jaga buku tu silap ckp..dia ckp yg kita org ni dh sudah berubat..pas tu...ustazah tu suh kami masuk..dn kami berjumpa dgn seorg ustaz yg sangat lemah lembut..dia ckp pun aku kena tnye byk kali..sb aku tak dengar suara dia...hm...biasalah org2 cm ni...ckp selalunyer tersangatlah lembut....

Ustaz tu aku lupe nk tanye nama dia sapa..tapi perjumpaan kami mengambil masa selama setengah jam. Mula2 dia tnye nama ku,umur n nama ibu...dan sakit yg aku alami..aku cite la yg aku ni tiap2 malam demam....pas tu...dia pun membaca ayat suci-suci AL-Quran sambil jarinye memicit dahi ku...lepas tu dia tnye aku ada rasa menggigil ke tak? Aku ckp la tak..setahu aku,if bila doa2 dibaca n kita menggigil, ada org yg sihir kita...sesudah tue, dia picit semua hujung jari tangan aku...aku x rasa sakit pun,tp bila dia picit ujung jari kelingking aku...aku rasa sgt2 sakit yg x leh tahan...pas tu dia amik sudu dan sepit...arrrggghhh...lagi la sgt2 sakit....pas tu dia dpt rasakn sesuatu...sesuatu yg aku pun tak tau apa...pas tu ...dia just baca doa ..tarik dr tumit aku hingga ker ibu jari kaki ku...dimulakan dengan kaki kiri dan seterusnya kaki kanan....

Selesai jer, dia suh aku mandi ngn air yg dia dh baca2...sebanyak 3 kali berturut2,minum serta sapukn air itu pada jari kaki ku yg sakit tue ....

Bila Mr.Hubby tnye apa sebenarnya yg ada kt kaki tue...dia kata...hm...adalah .....hm....so kami paham la...dia mmg x nk bagi tau kt kami....

Setibanya di dlm kereta..aku pun try la picit2 jari kaki aku tue..tapi sikit pun x sakit...hm..pelik betul aku...mungkin hnya org2 yg pandai jer yg leh buat kan...

Sebelum kami pulang...kami diigt kan supaya air yg telah dibacakan itu janganlah diletakkn disebelah tv atau pun radio...dan dlm kereta juga kami telah dipesan,jika nk pasang radio ...pasanglah lagu2 nasyid sahaja..bukan yg melalaikan...

Terima Kasih ustaz dan semoga aku cepat sembuh...Insyallah

1 comment: