Pages

ANNIVERSARY

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, January 25, 2010

dinner...

Salam semua....semalam balik kerja aku tergerak hati nk p sogo...nk p jenjalan kejap mencari sesuatu tuk Mr.Hubby....rasa cm dh lama tak belikan dia sesuatu...Setelah aku jumpe barang tuk dia,tetibe dlm hati terdetik lak nak makan ketupat ngn rendang tok...Kt sogo kan mmg ada jual pun..kt tingkat bawah sekali berhadapan ngan supermarket sogo tue...

Aku pun terus g...hm...pilih punye pilih...aku amik la ketupat yg aku rasa cm still baru...aku tnye dia bila dia rebus ketupat tue...dia kata pagi semalam...so aku pun amik lah...tak tau la dia tipu ker x ...dan aku beli bersamanye rendang tok..200gram jerk..2 barang ni aku beli RM12.50...huhu...agak mahal...tapi teringin punya pasal kan..x kisah lah....bila sampai kt umh...aku pun x sabo2 nk makan ketupat ngn rendang tok...bila aku belah ketupatnyer agak keras...tapi nasib la boleh dimakan lagi...tapi nmpaknyer aku sorg jer yg makan...Mr.Hubby makan kuah nyer jer...ups...aku lupa yg dia mmg x makan daging...sorry yerk syg...pas tu baru aku terpikir oleh kerana aku pk pasal tekak aku ....aku terlupa lak aku sekarang kena pikir pasal tekak suami aku gak..huhu....masa makan...teringat hari raya pulak..heheh....

No comments:

Post a Comment