Pages

ANNIVERSARY

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, January 24, 2010

hm....

Ari ni rasa cm tak da mood jer nk kerja...hm...
tak tau la npe....
rasa macam semuanyer serba tak kena jerk....
hm...kenapa erk.......
dari semalam perut rasa lain macam jerk...hm..

Selera makan ku telah berkurang.....aduh..ini petanda yg kurang baik...
Untuk mengelakkan dari perut kosong dan rasa mual-mual ...terpaksalah ku telan juga biskut nie...

dan.....kismis ni tuk otak anak pandai...

Tak lupe juga pisang kegemaranku.....hari-hari aku bawa sebijik p opis....ni jer la yg aku selera setakat ni...hm..mlm ni tak tau lah nk masak lauk per...semalam dh beli lauk..tapi rasanyer..aku x leh nak masak ar....sebebnyer...aku dh start x leh bau masakan aku sendiri....huh...bau nasi pun aku dh xleh dah....cam ner nie?????aduh....masalah....masalah....

No comments:

Post a Comment