Pages

ANNIVERSARY

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, November 10, 2009

My Wedding Part 2...Di Felda Maokil,Labis

TERIMA KASIH AYAH & EMAK
~terima kasih pada kedua ibubapa ku yg merestui perkahwinan kami ini~

SALAM.....ari ni aku nk tulis lagi N3....oleh kerana ari ni aku sangat gembira....so aku tulis N3 ni pun dgn mulut yg tersnyum lebar selebar mulut tempayan...eh...silap lak....beso noh tu mulut tempayan....ha...korang jangan salah sangka pulak...yerla...aku happy bukan sebab malam tadi adalah malam jumaat yerk....sb ari ni pepagi buta fotographer aku dh msg "en.shakir" ckp yg gambo aku dia dh masuk pun dlm blog dia ....wah...aku tak sabar-sabar nk tgk....yerla...gambo kita masuk blog org kan....wah....hebat tuh....(tak la hebat mna pung) tapi 1st time masuk so aku mmg sangat teruja lah...hahahha...poyo tul....


So kepada sesiapa yg nk tgk gambo slide show aku yg still under construction dr "the moment snatcher" tue sila lah layari web site ni http://www.themomentsnatcher.com/


Untuk shakir n pujah, thanks la sebab korang sanggup meredah hutan tuk amik gambo aku...walaupun ko terpaksa berendam dlm air, tgl camera jer, btw...korang mmg sempoi....


Next time aku akn recomend ko kt kawan2 aku lagi yerk....
~aku nk tunjuk gambo inai aku yg pekat ni....pki 1jam jer beb~

~hua hua hua....poyor giler aku nie....huh..bunga tangan yg ku buat sendiri pada pukul 3pagi~


~tgh tgu suami jemput nie, nk p amik gambo kt air terjun~



~senyum yg "budget" nie~


~aduh....adik aku ni sengaja amik gambo lubang idung aku nie...~


~me & my lovely elder sister~



~saat ku menyarungkan cincin dijari mu~


~gambar sekadar hiasan saja yer....hahah~


~mata aku yg merah sb x cukup tdo nie~


~rantai dan hair clip di taja oleh Zana,Romantika Touch bridal boutique~


Btw, aku rasa make up sendiri tuk nikah ni mmg berbaloi lah...bagi mereka-mereka yg nk jimat kos, aku nasihat waktu nikah korang make up sendiri jerlah....sb nikah tak perlu terlalu tebal sgt make up nyer....klu aku amik mak andam ari tue, aku buta-buta jer kena byar rm300, tu kt kalau aku amik yg kt area umh aku tue, kalu nk cantik mesti amik kt KL kan...wah...lagi lah mahal sebab include duit minyak, tol dsb..so moral of the story make up la sendiri....aku nk ucapkan thanks pada kakak aku,adik aku syila n munirah kerana sudi make up kn aku dan jadi la cam ni....



~nie adalah gambo aku bersama my lovely mother sebelum berangkat ke masjid tuk majlis akad nikah ...luv u mak~

p/s: Jangan lupa tgk slide show yg fotographer aku buat tuk aku tuh tau.....chow..... :-)

No comments:

Post a Comment