Pages

ANNIVERSARY

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, November 9, 2009

~7-Eleven~

SALAM kepada semua sahabat-sahabat ku....hm...agak lama aku tak bubuh N3 kt sini lah...
Maklumlah....bz kan....huhuhu....semenjak-dua menjak ni kan.....Hm....tarikh 7-11 tu adalah tarikh yg paling bermakna bagi diri aku....dan suami.....tarikh kami sah menjadi pasangan suami isteri....

Majlis pernikahan berlansung di Masjid Jamek, Felda Maokil pada jam 10.30am. Kami dijadualkn bernikah pada pukul 9 pagi, tapi kami tggu pihak lelaki sampai dlu di masjid dan barulah kami menyusul, tapi setibanya di Masjid,huh...imam pun x sampai lagi daaa....so ayah aku pun terpaksalh pergi jemputnya di rumah,....dan majlis pun bermula setibanya imam di masjid.....



~imam tengah bagi khutbah nikah~



Selepas imam tulis borang semua, dia pun mula lah berkhutbah ....aku bukan nyer dengar pun....sibuk duk betulkan hp jer.... selepas 15min berkhutbah, majlis pun bermula.....aku tgk suamiku cam gelabah semacam jer....tapi muka dia cool...huh...





~curi2 amik gambo guna hp, n ayah kt sebelah tu tgh buat lawak semasa dgr khutbah nikah~



Aku telah selamat menjadi isteri kepada En.Zul,dengan sekali lafaz sahaja. Hm...pada saat tu aku hampir menitiskn air mata ku...tetapi disekat oleh bulu mata palsu yg aku pakai....huhu...


Aku tak sempat nk suh org ambik kn gambo aku guna kamera kita org...so kt bawah ni je la gambo yg ada dlm hp aku ....tu pn setelah aku on & off sebanyak 10 kali sebab telifon aku memory card x detect...maklumlah....klu bengang kn hp yg jadi mangsa balingan....so terima je lah klu hp tu rosak...nk beli baru tggu lah...lepas aku beli rak kasut ngan almari baju...huhuhu.....



~make over done by makde,syila & niera~

*tgk la bulu mata tue....terlalu panjang & aku rasa sgt berat*

Selepas majlis pernikahan kami yg berakhir pada pukul 11.30am, masing2 balik kerumah ku tuk menjamu selera...sebelah ptg pula ada kenduri tahlil lelaki dan perempuan..n majlis abis dlm pukul 4pm, so...aku pun bile majlis da abis, aku minta izin pada mak aku nk p amik gambo kt air terjun bentang,bekok, cuaca aku mula2 tgk cam cerah, tapi setibenyer di pertengahan jalan tu..ujan lebat pulak...argh....redah jer la...n nasib aku baik ....setibanya aku disitu, ujan lum turun....

Ni jer gambo yg adik aku amik dari jauh....huhuhu.....part two cerita ni akn menyusul yerk....aku tgh tggu gambo dari fotographer aku ngn adik aku nie...aduh....lmbat la pulak dia org nie...kawan-kawan aku dh minta dh tgk gabo kwin aku nie....huh...
to be cont......

2 comments:

  1. fara, outdoor kat ne?? air terjun bekok ke? gunung ledang.. wah best nya..aku nye turn bila yea???

    ReplyDelete
  2. kt air terjun bekok jer....
    huhu....

    ReplyDelete