Pages

ANNIVERSARY

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, November 15, 2009

INTRADE & KLITF 2009

HARI ini aku nk cite pasal minggu lepas nyer xtvt...minggu lepas adalah minggu yg sangat bz atau dgn erti kata lain aku mmg membizikn diri aku nie..Yela aku ngan zila terpilih tuk jadi usherette tuk Intrade (International Trade Exibition)& KLITF (Kuala Lumpur International Trade Forum).

~Kami berdua kena jaga di karpet merah, tempat VVIP lalu...huhu..best gak~


~Usherette for INTRADE~

~Usherette for KLITF~

Kita org diberikn sepasang baju batik beserta tudung. Aku suke baju tue sb cantik warnanya,dan yg paling penting dpt baju free....sapa yg tak sukeeee beb...

p/s:agak2 tak sempat beli baju raya haji,boleh la pakai baju nie je.... :-)

No comments:

Post a Comment