Pages

ANNIVERSARY

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, October 7, 2009

"Matrade open House"

HARI ini 07 Oct 2009, ada open house department aku, BKP (bahagian khidmat pengurusan). Huhu...tema color mmg x da...tapi kami bertiga ni mmg dh berjanji nk pakai baju warna itam dah..hehe..baby black..hm....majlis start kul 12pm, tapi kita org dh turun tolong buat kerja pukul 10am lagi.. Potong buah ,kek buah,ngan potong lemang..sambil2 potong tu kita org ngap jugak dua tiga suap....heheh.....belum mula majlis lagi dh kenyang. Aku ni yg tak boleh makan lemang pun tapi sumbat jugak lah 3 ketul dlm mulut...ha akibatnyer skarang dh pening kepala ni....
Department BKP ni sebenarnya banyak unit, setiap unit kena lah sediakn menu gerai masing-masing, ada pertandingan gerai tercantik tuh..aku rsa unit aku nyer gerai lah yg paling byk makanan...kek jer dh macam2 jenis kek....nasi tomato lagi...rojak,roti canai,murtabak,puding caramel,puding jagung dan yang paling penting sekali yg aku bawa la, "jejari ayam"..

~with Tasya & Ziela~



~batch intake July 09~

~with BOS~



~nyam-nyam sedapnyer~

~cupe cake~

~sate bos bawa ni!! huhu (paling laku)~
~jejari ayam~

~kuih muih~

No comments:

Post a Comment