Pages

ANNIVERSARY

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, October 12, 2009

"BENGANG"

HARI ni aku bengang giler tahap dewa 19......pepagi buta aku dh terpacak kt Klinik kesihatan KG.PANDAN tue ha.....nk buat ujian hiv la ..dlm internet yg aku tgk,selain dr Klinik DBKL semua boleh buat dari pagi..tetibe aku pergi..semua kata petang..pas tu lak....ptg kena dtg awal...sb amik 10org jer...pas tu aku p lak kt Klinik kesihatan Cheras Baru, ni yg buat aku bengang ni...

Aku pi kt counter tuh...nk tnya...wahhhh....org yang jaga counter tu, bapak belagak giler...siap tengking2 lagi...padahal kita ckp baik2 jer....masa tu dgn tak semena-mena, darah aku dh "go upstairs" dah.....pas tu dia pas kita org kt org lain...dah la counter tu kecik, kita nk ckp ngn org kt situ pun susah..sekali lagi perempuan tu tengking kita org suh ckp kt tepi....apa ko igt aku ni kerja situ ker tau tepi mana yg dia maksudkn tuh....kurang ajar giler...bukan tak leh ckp elok-elok..

Sudahnyer, sorang kena dtg ari ni...pukul 2pm, n sorang kena dtg esok pukul 2pm,hm..mmg susah la deal ngn gomen ni...kalu lah boleh buat kt private ..tak ingin nyer aku p klinik kerajaan ...layanan pun teruk, belagak...baru duk jaga counter dh belagak...menyampah giler aku..x pe..tgu lah esk, kalau aku nyer dh siap semua...siap lah aku bahasakan dia....

Apa yang aku belajar ari ni, jika korang2 yg nk buat ujian HIV, sila lah daftar nama dulu..sb klinik kerajaan kt area kl ni ada yg amik 5org sehari or max 10 org sehari jer yg boleh buat...
hm....tah la...kt shah alam senang jer...mungkin kt kl ni ramai sgt org sakit or..ramai sgt org yg kerja klinik kesihatan kt KL ni belagak2 belaka.....


No comments:

Post a Comment