Pages

ANNIVERSARY

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, February 25, 2011

Baby Fair at Jusco..

Salam.....ari ni aku nk cite pasal baby fair at Jusco....Hurm..malam semalam Mr.Husband ajak shoping barang dapur ...Ye lah...masing-masing gaji dh masuk kan...so stok-stok barang dapur pun mmg dh abis ...Selalunnyer kita orang akn shopping weekend..tapi memandangkan this weekend nk pergi cuti-cuti malaysia...so kena la p awal skit....Bukan tak leh pergi minggu depan....takut duit abis lak yer ar ..klu pergi bercuti tue mesti duit abis banyak..ehehee...

Sampai kt jusco jam dh dekat kul 9pm...alamak...jusco tutup kul 10.30pm...So Mr.Husband suh la aku p cari baju...Yelah...dh lama tak beli baju tuk jalan-jalan..asyik2 baju yg sama..pastu tiap kali nk kuar selalu ckp kt dia "I dah tak da baju dh nie...bosan lah asyik pakai baju yg sama jerk"dia pun naik tension dengar aku asyik la ckp camtue...so smlm dia suh aku cari baju ...biar dia jer yg beli barang dapur....huhu..ok lah...aku pun ok lah..tup2 tengok dlm bag..alamak...wallet tertinggal lak kt umah...aduyai....
Than.....

Der : Sayang....i nyer wallet tertinggal kat umah la..... (dlm hati mesti dia ckp ..hurm..x per lah..nanti i bgi duit...) weeeiiiii.....

Mr.Hubby : Hurm...x per lah....u punya kad bank kan ada pada i...u lupa ker u suh i tolong bayarkn hutang-hutang u....

Hurm...aduyai....melepasss......

Ok sambung semula cite kt jusco nie....huh...otw pergi ke tempat jual baju pompuan...tetibe..ternampak .... "BABY FAIR" kt tengah-tengah jusco maluri tue...aku pun apa lagi...mate terbeliak lah...hilang lah kisah mencari baju ku....dengan bawa stroller nyer...ngn hazique sibuk menyembur-nyembur..aku x kisah lah...yg pasti aku mmg dh budget nk beli banyak baju hazique kali nie....lebih-lebih lagi byk yg murah-murah....amik punya amik..sampai penuh tangan ....mula-mula tumpang letak kt dlm stroller hazique..dia bengang dh...sebab berat sangat benda kt atas kaki dia..hehehehe..last-last aku pegang...aduh...terkial-kial gak la nk tolak stroller tu sebelah tangan...bila sampai counter nk bayar ...

Cashier: J card ada kak?

Kakak: Tertinggal la kt umah dik...

Cashier: Owh..klu x da J card akk tak dapat 15% off ni ...baik akk naik atas, service counter minta J card sementara just bagi ic no.jerk...

Kakak: Owh..baik lah dik...akk tinggalkn barang-barang akk ni kt counter ni dulu yerk...

Dah ler aku mengejar masa nie...tapi ku gagahkn jugak...bawa la hazique naik atas...kena lak amik no..nasib la tak lama...pas dpt J card sementara...turun bawah semula tuk bayar....Sekali dia masukkan no J card tue...

Cashier: Kak, no. J card akk ni tak cukup satu lah...Saya boleh jerk masukkn no.sapa-sapa..tapi nanti akk yg rugi lah...

Kakak: Owh yer ker.... (dlm hati..celakkkk betul budak atas nie...penat tu aku turun naik ngn stroller bagai...) Tak per lah ..akk naik atas semula yerk...
*watak kakak tu adalah aku yerk...

Sebelum naik..aku call mr.husband...suh dia jaga hazique jap aku nk kena naik semula nie...dengan muka bengang aku hanta anak kt dia ..dan aku pun terus berlari...dan akhirnyer berjaya juga aku membayarnyer...
RM 171.huh...apa yang aku beli erk...???huhu..tapi x per lah....demi anak terchenta...heheheh...
dan..akhirnyer....tiada apa-apa pun untuk Mummy....huhu...... *lupa lak nk amik gmbo barang-barang yg dibeli..

No comments:

Post a Comment