Pages

ANNIVERSARY

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, December 13, 2009

MALAM MATRADE

Salam pada semua kawan-kawan aku...huhu...aku rasa N3 ni lama dh aku pending dlm draft sb nyer tak cukup gmbo yg aku nk letak...dan sangat2 bz.....pas tu pen drive asyik x bawa jer p office ...So, ari ni baru aku dpt post kt korang sume pasal Malam Matrade yg diadakan pada 4 December 2009 ari tue...huh..dh seminggu lebih gak lah majlis ni berlalu...

Tema pada malam tue ialah MERAH & HITAM ...yg berlansung di Matrade Hall, Menara Matrade..(ala,tempat ning baizura kawin tue)
~Gambar stage nie dr jauh jer kita org amik...~

~depan matrade hall with my hubby~*npe dia buat muke erk

~with buku atur cara majlis~

~masa makan nie~

~tgk la tgn ziela tue....kacau lah...~

~huhu....~

~post camera woman~

~ade gaya tak~

Ini adalah ziela yg manja ngn hubby dia....

~tgk lah door gift yg kita org dpt..siap ada harga lagi..RM7~

~weh...luck ker no u beb?!~
Selepas selesai majlis, aku balik kerumah dgn senang hati ...yerla...sb kenyang beb...mana tak nyer...meja tuk 10 org tapi kita org duk 4 org jer..hehehe..pulun la...tapi nasib baik lah pekerja tue dh amik pinggan awal,klu x....lagi lah truk....kita org melantak...huhu....terkilan sbab x sempat abiskn butter prawn tue..huh..
~vouge x kasut aku...alah...setahun dh usianya...~

~pose kt dinding umh~

Akhir sekali,sebelum balik..sempat la bergambar ngn kawan2 aku kt matrade nie...tapi aku nie bukan ramai sgt kwan pun kt sini...maklumlah budak baru...tapi x la baru sgt pun...kwn pulak ada yg tak dtg....dh le skit...bertambah skit lah kwn aku nie ha....tapi apa pun korg2 sume nampak cantik malam tue...


No comments:

Post a Comment