Pages

ANNIVERSARY

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, December 29, 2009

Eurocopter Part 2

Salam, ari ni aku nk update lagi pasal eurocopter ari tue...yela...ari tu nyer N3 tak der gambo aku..kang korang semua x caye lak aku ada p sini....huhu...layan lah...zzzzaaaaazzzzzzzz

~baru sampai amik gmbo dpn bas matrade hehe~*1st time aku naik bas matrade nie....

~berposing sebelum masuk dgr ceramah~

~di discussion room..mata ku separuh jer tue...serius ngantuk giler bebb~

~wah...time tea break aku lah yg paling segar bugar disitue...~

~kami semua bergambar di belakang helikopter yg beso-beso nie~

~sempat berpose kt kipas belakang heli~

~hehehe....ayu kerr??????~

~npe muka aku terkejut pun aku x tau~

~betapa terik nyer cuaca waktu tue...~

~ni helikopter maritim yg dh bersiap sedia tuk berlepas...pilot dia pun dh ada kt tepi tue...~

~okey...lepas lawatan dah...nk pulang tag pelawat dh pada pakcik polis tue~

~cara jalan konon nk tiru cm cite awan dania..cuma x pki baju orange jerk~

~bergambar ngn sue, my junior at uitm n also my fren~

~kami pose berdua jer...mereka yang lain tue sibuk jer~

Ni lah kesudahan cerita pasal eurocopter nie...smpai sekarang report aku lum buat pun lagi..ahahaha....cm ner nk buat sb ari tue aku x salin ape2 pun....so nk harap otak aku igt....hahahah...baik x payah..sb aku xigt lansung pun....hm...nk tgu slide yg dia org present tue tahun depan...so maknanya tahun depan la aku baru buat report pasal lawatan nie....hahaha
jgn marah yer Mr.Bryan....

No comments:

Post a Comment